niedziela, 6 stycznia 2013

Nowe coś!

Ohayo minna!

Mam dla was niespodziankę.
Wszyscy prawie się rzuciliście na Midori i Laxusa, że normalnie popłakałam się przez was!
Nie macie litości. <tak właściwie mi o to chodziło, żebyście się trochę wkurzali i jak widać to działa :D>
Ich spotkanie pojawi się (chyba) zaniedługo, na pewno nie w następnym rozdziale.
ALE!
Żeby wam nie było smutno stworzyłam fajne COŚ.
Jest to Zamawialnia. Jak sama nazwa wskazuje możecie zamawiać tam co nie co.

Tak, tak możecie zamiawiać różne partingi. Te występujące w FT i te zmyślone o naszym ulubionym anime.
Z tego bloga możecie prosić o także moje wymyślone parki :)

Co do postaci, mam mały problem ze zdjęciami. Muszę je troszkę poprawić i za niedługo pojawi się nowa karta na górze.

Kochana Reni-chan!
Dziękuję za dwie dedykację na twoim blogu. Gomenne, że tutaj piszę, ale czasu nie mam!
Powiem więc krótko: BOSSSSKIE, ale z Bickslow'em mogłaś się pocałować!!! Bo na to czekałam!

Buziaczki :* i do zobaczenia wkrótce!!!

1 komentarz:

  1. Gdzie LaxModori ?! D:
    Bickslow : Dobra, to brzmiało dziwnie... Weź się uspokój, ok?
    Dobra, dobra, jestem spokojna...
    Oj, Sunna~chan, ty się nie martw, teraz to ci nie dam spokoju :3
    Wiesz, u mnie była akcja z pocałunkiem w pierwowzorze, ale skoro uznałam, że zostaję na stałe to ją zmieniłam na prezenty, żeby nie było za łatwo :3 if you know what i mean :3
    Buzi ~ !
    ~Reneé

    OdpowiedzUsuń